تولد 2سالگی
 
ستایش مهربون
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
 
 
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 9:59 ::  نويسنده : مامان منصوره

سلام  خوبین خوشین دوستای گلم

آره . پنجشنبه ای  که گذشت 7/10/91 تولد ستایش مهربون ما بود حالا دیگه دختر من 2 سالش شده و کم کم داره برای خودش خانم میشه و مامانو و باباشم هم روز به روز بیشتر دارن ذوقشو رو میکنند.

امسال براش جشن تولد نگرفیتم که ان شاءالله سال دیگه  قرار یه جشن حسابی براش بگیریم و همه رو بگیم بیان تا 3سالگی خانم گل رو جشن بگیریم.

انگار همین دیروز بود که یه دختر کوچولو کنار من با چشمای بسته اش داشت باهام حرف میزد که دیگه مامان تموم شد 9 ماه انتظار برای دیدن من، حالا ستایش من با کارهاش و رفتارش داره بهم حالی میکنه که مامان خیلی دوستت دارم، مامان هم بهش میگه همه دنیای منی میتونم یه چیزی بگم؟ ستایش قچچچچچنگم منو ببخش که یه وقت هایی بد میشم و مامان بدی میشم برات" ،باور کن خودم خیلی حس بدی پیدا میکنم. همه زندگی مامانی

 ستایش من خیلی خیلی شیرین و دوست داشتنی و خواستنی شده !! رفتارها، کارهاش واقعا آدم رو متعجب میکنه و خوشحال، البته یه کارت غیر قابل تحمله  نننننننننننننننننننننننننه  گفتنات واقعاً آدمو عصبی می کنه دوستت دارم دیگه زیاد حوصلتونو سر نمیبرم در کل خدا رو شکر که همه چیزت خوبه و شما میتونی روز به روز سالمتر باشی. امسال به غیر از مامان جون و بابایی و یکی ازهمکارای مامانی کسی به ستایش کادو تولد نداد در زیر عکساشون میزارم که ببینید

هدیه همکار مامانی (دستت درد نکنه تلافی به خیر )

  

سرویس 6 نفره غذا خوری (هدیه مامان جون )

راستی تا یادم نرفته یه چیزی بگم مامان جون ستایش دیروز از تهران اومد رفته بود پیش عمه افسانه سری بزنه و براش یه بلوز خیلی قشنگ آورد که روش عکس عروسک محببببببوب منه  کیتی دست مامان جون درد نکنه اینم عکس بلوز 

 اینم یه شعر تولد گذاشتم که تقدیمش میکنم به دخترگللللللللللم تولدت مبارک

 

 

    

 

 



 

 

ماه تولد تو

اتل متل عزیز من

تو کی به دنیا اومدی

آهان حالا یادم اومد

تو دی به دنیا اومدی

قشنگ من تو اول

فصل زمستون اومدی

مثل گل لاله بودی

خوشحال و خندون اومدی

ابرا گل ستاره رو

روی سرت ریخته بودن

ستاره های برفی رو

دورو برت ریخته بودن

سرما برای رو نما

نه گل نه برگ آورده بود

یه چیز خیلی بهتری

نقل تگرگ آورده بود

زیاد شدن روی زمین

نقلای ریز قل قلی

رو دوش هم سوار شدن

گفتن نی نی چه خوشگلی

ماهی که دنیا اومدی

                     یه ذره برفی بود هوا                     

 گرما آوردی با خودت   

به خونه ی مامان و بابا



نظرات شما عزیزان:

مامان ملیکا
ساعت22:39---14 بهمن 1391
باورم نمیشه................
هم اسم هم هستیم ....
اسم من منصوره و اسم بابای ملیکا مجید
................
واقعا از آشنماییتون خوشحال شدیم


سارا
ساعت18:08---4 بهمن 1391
سلام ستایش جوووون تولدت مبارررک.پسلام ممنون خاله سارا دستت شما هم درد نکنه زحمت کشیدین سخ:

خاله نسترن
ساعت18:06---4 بهمن 1391
ستایش مهربوون تولدت مبارک عزیزم.ببخشید من هنوز کادوی تولدتو ندادم.روز تولدت حسابی مامانو زحمت دادم.قول میدم از کرج یه چیز خوشگل واست بیارم.وبلاگ خیلی خوشگلی داری سورپرایز شدم.خیلی دوست دارمپاسخ: همین که اومدی به یادم بودی خودش کادوی تولدده خیلی دوست دارم می بوست سلام ممنون خاله مهربون

فرزانه
ساعت9:21---21 دی 1391
سلام منصوره جان ممنون که وبلاگم را لینک کردید منم شما را لینک میکنم واز آشنایی باهاتون خوشبختم تولد دختر عزیزتون مبارک انشالله که زیر سایه پدر ومادر هزار ساله بشه
پاسخ: سلام ممنون که به ما سر زدید من هم از آشنایی با شما خوشحالم .


مامي كيانا
ساعت10:31---18 دی 1391
سلام به ستايش عزيز و مامان مهربونشون ممنون از ينكه به ا سرزديد

راستي تولد 2 سالگيت هم مبارك ستايش جونم ايشالا 120 ساله شي و زير سايه پدر و مادر عزيزتون شاد و سلامت بلاشيد
پاسخ: ممنون مامان کیانا جون از این همه مهربونی بازم به ما سر بزنید .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم 7 دی 1389 ساعت 5 عصر در بیمارستان آریا اهواز خدای مهربون یه دختر ناز و دوست داشتنی به ما هدیه داد ما اسم این فرشته نازنینو ستایش گذاشتیم ستایش یعنی شکر و سپاس این وبلاگ درست شده تا خاطرات ستایشو تو خودش نگه داره تا وقتی که بزرگ شد عشقی که مامانی و بابایی بهش دارن رو لابه لای خاطراتش پیدا کنه.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستایش مهربون ستایش خوش زبون و آدرس www.setayeshmehraboon.loxblog.com لینک نمائید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

کد تغییر شکل موس -->

کد حرکت متن دنبال موس 

کد جست و جوی گوگل